fbpx

Minőségi mozgás és helyes testtartás!

Ez a mottó, ami jellemzi a munkámat. Számomra a legfontosabb a prevenció, a megelőzés. Ezért fontos feladatomnak tartom, hogy mielőtt személyi edzések által megerősítenénk együttes munkával a kliens testét, rendben legyenek az alapok. Célom: javítani és korrigálni a testtartást, megtanítani a helyes mozgás mintát, ami által sok sérülés elkerülhető, megelőzhető. Illetve a megfelelő és hatékony mozgás alapja is a helyes technika és testtartás kialakítása.

Korrektív tréning célja


- testtartás és mozgásminta javítása,
- funkcionális képességek fejlesztése,
- Segít megelőzni illetve kezelni az izom egyenlőtlenségeket, amelyek hosszú távon sérüléseket, fájdalmat okozhatnak.
- segít növelni a teljesítményt a mindennapi tevékenységek végzése közben illetve a sportban.
- Korábbi sérülésekből eredő panaszok megszüntetése,
- A sérülésből felépült sportoló visszaintegrálása az edzés folyamatokba.

Nem a gyakorlatok száma lesz a meghatározó hanem a gyakorlatok kivitelezésének
a minősége és végrehajtása.

Mikor javasolt?


- Az életmódból vagy helytelen testtartásból eredő tartáshibák,
- Sérülések megelőzése,
- Visszatérő sportsérülések,
- Beszűkült mozgástartomány növelése céljából vagy
- Túlterhelésből eredő problémák esetén.

Hogyan zajlik a kezelés?


- Minden esetben állapotfelméréssel kezdődik a folyamat. (első alkalommal a felmérések miatt érdemes rövid ruházatot viselni, rövidnadrág, top, sportmelltartó)
- Ezután az átbeszélt állapotfelmérés és elkészült tartás, mozgás elemzés után a következő alkalomra, mindenkinek személyre szabott korrekciós edzéstervet írok.