Munkatársaink

Tóth Lilla
Pedagógus, Fejlesztőpedagógus,
Szakmai vezető

Mészáros Andrea
Fejlesztőpedagógus, Szomatopedagógus Gyógypedagógus Alapozó mozgásterapeuta

Tamás Katalin
Gyógypedagógus

Freiné Puskás Éva
TSMT® terapeuta

Györki Brigitta
Tanácsadó szakpszichológus

Nagy-Zámbó Bogáta
Pszichológus - felnőtteknek

Száraz Ágnes
Pszichológus

Lánczky Adrienn
Pszichológus

Fehér-Kurucz Petra
Konduktor-tanító, Pfaffenrot manuálterapeuta, Doterra wellness tanácsadó

Knaver Tímea
Homloklebeny tréning

Ivanovics-Nagy Nikolett
DSZIT terapeuta

Ferenczné Nagy-Horváth Mariann
Autizmusspecifikus fejlesztés

Almádi Krisztina
Pszichlógus

Molnár-Bende Polett
Óvodapedagógus, Alapozó mozgásfejlesztő

Sirkó Linda Szófia
Konduktor

Varga Izabell
Logopédus

Tóth Lilla
pedagógus, fejlesztőpedagógus, Szakmai vezető
Gyakorló szülő és pedagógus vagyok!
Ráadásul két olyan különleges gyermek édesanyja, akik szintén tanulási zavarokkal küzdenek. Több mint tíz éve dolgozom tanítóként, tanárként, művésztanárként. Számomra minden gyermek ajándék. Az elmúlt 10 év során lehetőségem volt rengeteg gyermek személyiségének kibontakozását nyomon követni.
Sokan közülük „mások”, érzékenyebbek, indulatosabbak, tehetségesebbek és egy-egy területen az intelligenciájuktól eltérő mértékben gyengébben teljesítenek. Ennek oka nagyon érdekelt, és segítségükre szeretnék lenni, ezért lettem fejlesztőpedagógus.

Györki Brigitta
pszichológus
Györki Brigitta vagyok, pszichológus. 2018-ban szereztem pszichológusi diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetemen, majd elvégeztem az ELTE tanácsadó szakpszichológusi képzését is. Egészen kicsi koromtól kezdve érdekelt a pszichológia és már fiatalon eldöntöttem, hogy ezt a hivatást fogom választani. Szeretek új embereket megismerni, meghallgatni a történeteiket, és nagyon megtisztelőnek érzem, amikor a kliensek bizalmukba fogadnak és beengednek a személyes életükbe, történéseikbe. Pszichológusként hiszek a kapcsolatokban és azok gyógyító erejében.

Mészáros Andrea
fejlesztőpedagógus, szomatopedagógus-gyógypedagógus, alapozó mozgásterapeuta
Mészáros Andrea fejlesztőpedagógus, szomatopedagógus-gyógypedagógus, alapozó mozgásterapeuta vagyok. 4 gyönyörű lány édesanyja. Munkám során számtalan különleges gyermekkel találkoztam. Sokan közülük nem a megszokott módon fejlődnek. Azonban azt tapasztaltam, hogy legtöbbjüknél a mozgás, a mozgásos tapasztalatszerzés egyéb területen is beindítja a fejlődést. Keressenek bátran, ha a gyermekük: mozgása ügyetlen, nem alakult ki a dominanciája, gyenge a finommotorikája, beszédfejlődése elmarad korától, alaki diszlexiás, ADHD tünetei vannak. Emellett egyéni megbeszélés alapján vállalom enyhe értelmi fogyatékos ill. autista gyermekek mozgásfejlesztését is.

Freiné Puskás Éva
TSMT Terapeuta
Freiné Puskás Éva vagyok, pedagógus, tanúsított TSMT terapeuta és két kisgyermek édesanyja. Magyar nyelv és irodalom bölcsész és tanár diplomámat 2005-ben szereztem a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán. A diploma megszerzése után magyar nyelv és irodalom szakos tanárként, osztályfőnökként sajátos nevelési igényű gyermekek speciális oktatása területén szereztem tapasztalatot. Már ekkor szembesültem azzal, hogy a hagyományos oktatás keretein túl a tanulásban akadályozott gyermekeknek egyéni, személyre szabott fejlesztés is szükséges. A BHRG Alapítványnál megismert és elsajátított TSMT módszertana által egyéni és csoportos TSMT terapeutaként találtam meg azt az utat, amely révén nem csupán a kisiskolás, hanem az ovis korosztály számára is tudok segítséget nyújtani. Munkám során fontosnak tartom a folyamatos együttműködést, kommunikációt és a harmóniára törekvést a terapeuta, a szülők és a gyermek között.

Nagy-Zámbó Bogáta
pszichológus
Nagy-Zámbó Bogáta pszichológus, művészetterapeuta vagyok. Hiszek benne, hogy mindenkinek mást jelent a boldogság, melynek megtalálásához mindig egyedi út vezet. Gyakran nehéz megtalálni a saját utunkat és ha megtaláltuk, sokszor nagy bátorság kell hozzá, hogy el is induljunk rajta. Ebben nyújtok támogatást a hozzám fordulóknak 2016 óta. Kezdetben önismereti művészetterápiás csoportokat, majd a Károli Gáspár Református Egyetemen segítő beszélgetéseket tartottam (fiatal) felnőtteknek. Jelenleg iskolapszichológusként dolgozom Erdőkertesen. Okleveles pszichológus diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetem felnőtt klinikai és egészségpszichológia szakirányán szereztem 2022-ben, komplex művészeti terapeuta végzettségemet pedig 2016-ban a Wesley János Főiskolán. Elsősorban felnőttek megkeresését várom.

Fehér-Kurucz Petra
Konduktor, Pfaffenrot Manuálterapeuta, Aromaterapeuta
Konduktor-tanító, Pfaffenrot manuálterapeuta, Aromatouch kezelő, Doterra wellness tanácsadó. 2009-ben végeztem konduktor-tanító szakon, a Nemzetközi Pető Intézetben. 2017-ben sajátítottam el a Pfaffenrot-féle manuálterápia alapjait, majd 2021-ben ismerkedtem meg az illóolajak világával, azon belül lettem Doterra wellness tanácsadó, aromatouch kezelő. Azóta is igyekszem még jobban betekintést nyerni az aromaterápia rejtelmeibe és minél hitelesebben, szakmailag alátámasztani az illóolajok jótékony hatását. Szeretettel várom a központi idegrendszer sérült gyermekeket, illetve a mozgásukban megkésett babákat. De akkor is számíthatnak rám a gyerekek ha bizonytalan a szülő gyermekének mozgásfejlődésével kapcsolatban. Aromaterápia keretében is várom az érdeklődőket. Az aromatouch simító masszázs-kezelés erősíti az immunrendszert, megnyugtat, ellazít, növeli az energiát, egyensúlyba hozza a szervezet működését a tanúsítvánnyal rendelkező, tiszta, terápiás minőségű illóolajokkal. Ismerje meg, mi mindent nyújthat Önnek és családjának az olajok ereje!

Száraz Ágnes
Pszichológus
Száraz Ágnes vagyok, pszichológusként és három kislány büszke édesanyjaként az élet számos területén megtapasztaltam a fejlődés és változás erejét. A Károli Gáspár Református Egyetemen szerzett diplomám (2010) óta folyamatosan arra törekszem, hogy szakmai tudásomat az emberek életminőségének javítására fordítsam. Pályám kezdetén a gyermekotthonokban élő, nehéz sorsú gyermekek életútjának pozitív irányba való terelése jelentette a fő célomat. Meggyőződésem, hogy a megfelelő támogatással és elfogadással mindenki képes a változásra és a növekedésre. Ezt a hitet követve későbbi munkámban alsó tagozatos és óvodás korú gyermekekkel dolgoztam, mind egyéni, mind csoportos formában, hogy elősegítsem személyes fejlődésüket egy olyan környezetben, ahol az elfogadás és a megértés alapérték.

Lánczky Adrienn
Pszichológus
Lánczky Adrienn vagyok, pszichológus. Szerencsésnek érzem magam, mert a lélek dolgairól való gondolkodás és beszélgetés a családomban a mindennapok része volt. Így elég hamar belémivódott az, ami csak sokkal később állt össze bennem, egy szilárd emberképpé. Ennek a legfontosabb alapja, hogy hiszem, hogy az ember minden körülmények között képes a változásra, fejlődésre. A körülményeken természetesen nem mindig áll módunkban változtatni, de a belső változáshoz vezető úton szívesen kísérem mindazokat, akik ezen az úton engem társul választanak. Hiszem, hogy minden ember lelke egy törékeny kincs, amihez csak méltó módon érdemes közelíteni. Tisztában vagyok azzal is, hogy a problémáinkat egy idegen embernek kiadni nem egyszerű, sőt egyeseknek egyenesen félelmetes lehet. Ennek a félelemnek oldásaként minden tőlem telhetőt megteszek annak érdekében, hogy egy elfogadó és megértő légkört teremtsek, mely mentes az ítélkezéstől, megbélyegzéstől.

Ivanovics-Nagy Nikolett
Dszit Terapeuta
Tanulmányaimat Fejlődés- és Klinikai Gyermekpszichológia szakon végeztem az ELTE-n. Érdeklődésem középpontjában már az egyetemi évek alatt is a fiatalabb korosztály prevenciós és intervenciós megsegítése állt. Kutatási témám volt az öröklött és a környezeti hatások szerepe az idegrendszer fejlődésére. A kutatási eredmények és iskolapszichológusi tapasztalataim megerősítették bennem a gyermek szekvenciális idegrendszeri fejlődésének fontosságába vetett hitemet, ami alapul szolgál az adaptív konfliktuskezelési és érzelemszabályozási stratégiák kialakításához és meghatározó a gyermek kognitív képességeinek alakulásában. Ennek ismeretében körvonalazódott bennem, hogy az éretlen idegrendszerű gyermekek megsegítésében aktív résztvevő szeretnék lenni, a gyermekben zajló lelki folyamatok támogatása mellett, ami a Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia irányába sodort. Állami gondozott gyermekekkel folytatott munkám során szembesültem a korai biztonságos kötődés kialakulásának jelentőségével, valamint a kötődési zavar okozta destruktív hatásokkal, így tanulmányaimat Szülő-Csecsemő Pszichodiagnosztikai Konzulens képzésen folytattam, hogy minél hatékonyabb módon tudjak segíteni a hozzám forduló szülőknek az anya/gondozó-gyermek közötti kötődési mintázatok feltérképezésében és erősítésében, továbbá az életkori sajátosságokból fakadó nevelési nehézségek és a zavaró viselkedéses tünetek gyökerének felderítésében és kezelésében.

Tamás Katalin
gyógypedagógus
Célom a foglalkozások során, hogy a gyermekek észrevétlenül, játékos formában tanuljanak, fejlődjenek és így tudjam feltérképezni a képességek és készségek területeteit. Ezért törekszem az elfogadó, szeretetteljes légkör kialakítására. Nagyon fontosnak tartom a gyermekek tanulás iránti motivációjának megalapozását, és fenntartását, mindemellett pozitív énkép és önértékelés kialakítását, amely fontos szerepet játszik iskolai előmenetelükben és jövőjük alakulásában.

Ferenczné Nagy-Horváth Mariann
autizmusspecifikus fejlesztés
Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem diplomát tanulásban akadályozottak pedagógiája és autizmus spektrum zavarok pedagógiája szakirányokon. 13 éve dolgozom gyógypedagógiai intézményben Veresegyházon, ahol 5 éve szegregált autista osztályban tanítok, illetve autizmusspecifikus fejlesztést végzek óvodás, illetve iskolás gyerekek/ fiatalok részére. Már gyermekkoromban mondták a családom felnőtt tagjai, hogy biztosan óvónő leszek, mert szerettem, és volt türelmem a gyerekekkel foglalkozni, játszani, de az élet másfelé sodort. Később, kétgyerekes anyukaként találtam rá a gyógypedagógiára, amelyet nagy érdeklődéssel és odaadással tanultam, és sokoldalúságát tapasztalom még a mai napig is. Fontosnak érzem, hogy a gyerekek egyéni képességihez, szükségleteihez mérten, a szülővel szorosan együttműködve valósuljon meg a fejlesztés. Erősségem a türelem, az elfogadás, a megbízhatóság és a gyermekek örök szeretete.

Knaver Tímea
homloklebeny tréner
Knaver Tímea vagyok. Tanító, Alapozó mozgásfejlesztő terapeuta, fejlesztőpedagógus, homloklebeny tréner. Legkedveltebb területem a homloklebeny terápia, mert ez az agyi terület alkalmazkodik legjobban a változáshoz és ez a gondolataink, tetteink fejlesztésének eszköze. Megfelelő gyakorlással már 3 hét alatt jelentős változást érhetünk el. Sokat sportolok, olvasok.

Almádi Krisztina
Pszichológus
Almádi Krisztina vagyok, szakpszichológus, komplex művészeti és meseterapeuta. 2004 óta dolgozom pszichológusként. Nagyszerű élmény és megtiszteltetés a hozzám forduló klienseket végig kísérnem az önismeret, önelfogadás, és belső lényegük megtalálása felé vezető úton, akár egyéni, akár csoportos formában dolgozunk együtt. Több, mint tíz éve dolgozom gyerekekkel, családokkal, részben iskolákban, részben magánpraxisban. A családi élet számtalan krízist, nehézséget tartogathat, ami gyakran megjelenik a gyerekek viselkedésében, iskolai teljesítményében. A családi múlt, a szülői minták, a környezet valós vagy vélt elvárásai komoly hatással lehetnek arra, ahogyan szülői szerepünket beteljesítjük. Nehéz a változás, nem könnyű kilépni a mindennapok megszokott sémáiból, kudarcaiból, nehezteléseiből, veszekedéseiből. A gyerekekkel és szülőkkel folytatott közös munka azonban néhány hónap alatt meghozza a gyümölcsét, és hosszú távon stabilizálja a gyermek viselkedését és a szülő érzelmeit is.Nemcsak szakemberként, segítőként, hanem szülőként is ismerem ezt a folyamatot. Pályám elején a Magyar Hospice Alapítványnál dolgoztam, van tapasztalatom a súlyos betegség, a halál elfogadásában, az azzal való megküzdésben, a gyász feldolgozásában akár felnőtteket, akár gyerekeket érint.

Sirkó Linda Szófia
Konduktor
Sirkó Linda Szófia vagyok, konduktor, korai fejlesztő szakember. A Pető Intézetben szereztem képesítést központi idegrendszeri sérültek rehabilitációs szakembereként. A Pető módszer lenyűgözött a kezdetektől, s azóta is lelkes képviselője vagyok a szakmámnak. 11 évig a kaposvári szakszolgálat munkásságát segítettem, ahol a 0-5 éves korosztály számára biztosítottam komplex korai fejlesztő foglalkozásokat, valamint konduktív pedagógiai ellátást. A megyei Szakértői Bizottság munkatársaként, részt vettem a gyermekek megfigyelésében és vizsgálatában. 2023- tól azonban főállású vállalkozóként végeztem tevékenységeimet. Időközben képeztem magam, 2015-ben Pfaffenrot féle Szinergikus Reflex terapeuta lettem, különböző tanfolyamokon vettem részt ( "Jól enni- evészavarok terápiája Budapesti Korai Fejlesztő központ, BKFK SEED vizsgálati képzést; Sajátos nevelési igényű gyermekek integrációs pedagógusa szakirányú továbbképzés Kaposvári Egyetem) , hogy még hatékonyabban segíthessem a hozzám forduló klienseimet.

Varga Izabell
Logopédus
Gyermekeim megszületése után, két kislány édesanyjaként, az üzleti életet magam mögött hagyva és még inkább a gyermekek felé fordulva kezdett el érdekelni a gyógypedagógia területe, leginkább a különböző részképességzavarok, a tanulási- és magatartászavarok kialakulásnak okai, illetve ezek leküzdésének terápiái. A szükséges képesítéseket megszerezve immáron sok éve gyógypedagógus-logopédusként dolgozom. A logopédia sokszínű területe elvarázsolt. Nagylétszámú közösségekben (óvodák, iskolák), szakszolgálatnál és magántanítványokkal végzett munkáim során sokrétű tapasztalatot sikerült szereznem a különböző logopédiai problémák diagnosztikája és kezelése kapcsán. Szakterületem a nyelvlökéses nyelés, ahol gyermekekkel és felnőttekkel egyaránt foglalkozom, illetve több fogszabályozó orvossal is együttműködöm (pl. SOTE Fogszabályozási Klinika).
Az egyénre szabott fejlesztésben és a szeretetteljes, elfogadó bizalmi légkör megteremtésében hiszek, ahol nem kötelező feladat a fejlesztés, hanem egy nagy közös élmény.
Ha úgy érzik, tudnék segíteni a következő logopédiai kórképek esetén, illetve ezek diagnosztikájában, forduljanak hozzám bizalommal! Szeretettel várok kicsiket és nagyokat egyaránt! 😊
Artikuláció javítása, Nyelvlökéses nyelés, Komplex nyelvi fejlesztés, Beszédértés fejlesztése, Diszlexia prevenció

Molnár-Bende Polett
óvodapedagógus, alapozó mozgásfejlesztő
Molnár-Bende Polett vagyok óvodapedagógus, alapozó mozgásfejlesztő és két kisgyermek édesanyja. Nagyon fontosnak tartom a munkám során a folyamatos szakmai fejlődést. Jelenleg az Alapozó terapeuta képzést végzem, és hamarosan belevágok egyéb szakmai tanulmányokba is. Gyakran tapasztalom, hogy sokaknak nagy kihívást jelent az óvoda-iskola átmenet. A sikeres iskolakezdés lényeges alapjának gondolom a komplex megtámogatást és a képességterületek célszerű fejlesztését. Mindezt cselekvésbe ágyazott tapasztalás és tanulás útján, amelyek főként játékos és mozgásos formában valósulnak meg. Az alapozó mozgásfejlesztésen keresztül számos tanulási nehézség megelőzhető, mérsékelhető. Célom, hogy a gyerekek életkoruknak megfelelően felkészültek és magabiztosak legyenek, ami elengedhetetlen a gördülékeny tanuláshoz és fejlődéshez.

dr. Németh Orsolya
logopédus, artikulációs terapeuta
Németh Orsolyának hívnak. Okleveles gyógypedagógus vagyok, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem gyógypedagógia szakán végeztem logopédia-pszichopedagógia szakon. Mindig erős motivációt éreztem a gyermekekkel való foglalkozás iránt, ezért a gyógypedagógus szak elvégzése előtt már óvodapedagógus diplomát is szereztem.
Az alábbi terápiás foglalkozásokra várom szeretettel a segítségre szoruló gyermekeket:
Artikulációs zavarok terápia Diszlexia, diszgráfia prevenció, reedukáció
Komplex nyelvi fejlesztés, Megkésett beszédfejlődés terápiája
Komplex gyógypedagógiai fejlesztés.

Dicső Julianna
művészetterapeuta
Dicső Julianna vagyok. A textil- és mintatervező diploma megszerzése után egy designer cégnél dolgoztam. A fő feladataim közé tartozott a gyerek minták tervezése. Két gyermekem születése után hosszabb ideig otthon voltam, emellett mese illusztrátorként és dekoratőrként is dolgoztam. A főiskolai évek alatt elvégeztem a pedagógia modult. Mindig is vonzott, hogy gyerekekkel foglalkozzak. Két éve kezdtem a tanítást. Magán tanítványaim mellett, magánóvodákban kezdtem dolgozni, mint rajzoktató. Nagy örömmel foglalkozom a gyerekekkel.Jelenleg Budapesti Montessori Iskolában dolgozom művész tanárként . A kicsik nagyon nyitottak a vizuális kultúrára, ezért a rajzórák mellett a művészettörténet megismertetése is fontos feladat számomra.