fbpx

Kisfüge

Munkatársaink

Lilla

tóth Lilla

Pedagógus, Fejlesztőpedagógus

Mészáros Andrea

Mészáros Andrea

Fejlesztőpedagógus, Szomatopedagógus Gyógypedagógus Alapozó mozgásterapeuta

Csányiné Zalántai Dorottya

CSÁNYINÉ ZALÁNTAI DOROTTYA

Gyógypedagógus, evésfókuszú tanácsadó

katalin

Tamás Katalin

Gyógypedagógus

Györki Brigitta

Györki Brigitta

Tanácsadó szakpszichológus

Nagy Zámbó Bogáta

Nagy-Zámbó Bogáta

Pszichológus - felnőtteknek

Száraz Ágnes

Száraz Ágnes

Pszichológus

Lánczky Adrienn

Lánczky Adrienn

Pszichológus

Fehér Kuruc Petra

Fehér-Kurucz Petra

Konduktor-tanító, Pfaffenrot manuálterapeuta, Aromatouch kezelő, Doterra wellness tanácsadó

Sereg Melinda

DSZIT terapeuta

Freiné Puskás Éva

Freiné Puskás Éva

TSMT terapeuta

Kiss Adrienn

Kiss Adrienn

Logopédus

Dicső Julianna

Művészetterapeuta

Fábián-Mátyás Lívia

Életviteli tanácsadó/coach

szilárd

Báncsi Szilárd

Mentálhigiénés szakember

Lilla

Tóth Lilla
pedagógus, fejlesztőpedagógus

Gyakorló szülő és pedagógus vagyok!
Ráadásul két olyan különleges gyermek édesanyja, akik szintén tanulási zavarokkal küzdenek. Több mint tíz éve dolgozom tanítóként, tanárként, művésztanárként. Számomra minden gyermek ajándék. Az elmúlt 10 év során lehetőségem volt rengeteg gyermek személyiségének kibontakozását nyomon követni. Sokan közülük „mások”, érzékenyebbek, indulatosabbak, tehetségesebbek és egy-egy területen az intelligenciájuktól eltérő mértékben gyengébben teljesítenek. Ennek oka nagyon érdekelt, és segítségükre szeretnék lenni, ezért lettem fejlesztőpedagógus.

Györki Brigitta

Györki Brigitta
pszichológus

Györki Brigitta vagyok, pszichológus. 2018-ban szereztem pszichológusi diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetemen, majd elvégeztem az ELTE tanácsadó szakpszichológusi képzését is. Egészen kicsi koromtól kezdve érdekelt a pszichológia és már fiatalon eldöntöttem, hogy ezt a hivatást fogom választani. Szeretek új embereket megismerni, meghallgatni a történeteiket, és nagyon megtisztelőnek érzem, amikor a kliensek bizalmukba fogadnak és beengednek a személyes életükbe, történéseikbe. Pszichológusként hiszek a kapcsolatokban és azok gyógyító erejében.

Mészáros Andrea

Mészáros Andrea
fejlesztőpedagógus, szomatopedagógus-gyógypedagógus, alapozó mozgásterapeuta

Mészáros Andrea fejlesztőpedagógus, szomatopedagógus-gyógypedagógus, alapozó mozgásterapeuta vagyok. 4 gyönyörű lány édesanyja. Munkám során számtalan különleges gyermekkel találkoztam. Sokan közülük nem a megszokott módon fejlődnek. Azonban azt tapasztaltam, hogy legtöbbjüknél a mozgás, a mozgásos tapasztalatszerzés egyéb területen is beindítja a fejlődést. Keressenek bátran, ha a gyermekük: mozgása ügyetlen, nem alakult ki a dominanciája, gyenge a finommotorikája, beszédfejlődése elmarad korától, alaki diszlexiás, ADHD tünetei vannak. Emellett egyéni megbeszélés alapján vállalom enyhe értelmi fogyatékos ill. autista gyermekek mozgásfejlesztését is.

Óvári Krisztina

Óvári Krisztina vagyok, 2021. júniusában végeztem a Semmelweis Egyetem Pető András Karának konduktor szakán. A képzés során központi idegrendszeri sérült gyermekek komplex fejlesztésével foglalkoztam. Várom szeretettel a tipikus, illetve eltérő fejlődésmenetű csecsemőket, kisgyermekeket és az idősebbeket is 0-tól 10 éves korig!

Freiné Puskás Éva

Freiné Puskás Éva

Freiné Puskás Éva vagyok, pedagógus, tanúsított TSMT terapeuta és két kisgyermek édesanyja. Magyar nyelv és irodalom bölcsész és tanár diplomámat 2005-ben szereztem a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán. A diploma megszerzése után magyar nyelv és irodalom szakos tanárként, osztályfőnökként sajátos nevelési igényű gyermekek speciális oktatása területén szereztem tapasztalatot. Már ekkor szembesültem azzal, hogy a hagyományos oktatás keretein túl a tanulásban akadályozott gyermekeknek egyéni, személyre szabott fejlesztés is szükséges. A BHRG Alapítványnál megismert és elsajátított TSMT módszertana által egyéni és csoportos TSMT terapeutaként találtam meg azt az utat, amely révén nem csupán a kisiskolás, hanem az ovis korosztály számára is tudok segítséget nyújtani. Munkám során fontosnak tartom a folyamatos együttműködést, kommunikációt és a harmóniára törekvést a terapeuta, a szülők és a gyermek között.

Dicső Julianna
Művészterapeuta

Dicső Julianna vagyok. A textil- és mintatervező diploma megszerzése után egy designer cégnél dolgoztam. A fő feladataim közé tartozott a gyerek minták tervezése. Két gyermekem születése után hosszabb ideig otthon voltam, emellett mese illusztrátorként és dekoratőrként is dolgoztam. A főiskolai évek alatt elvégeztem a pedagógia modult. Mindig is vonzott, hogy gyerekekkel foglalkozzak. Két éve kezdtem a tanítást. Magán tanítványaim mellett, magánóvodákban kezdtem dolgozni, mint rajzoktató. Nagy örömmel foglalkozom a gyerekekkel.Jelenleg Budapesti Montessori Iskolában dolgozom művész tanárként . A kicsik nagyon nyitottak a vizuális kultúrára, ezért a rajzórák mellett a művészettörténet megismertetése is fontos feladat számomra.

Nagy Zámbó Bogáta

Nagy-Zámbó Bogáta
pszichológus

Nagy-Zámbó Bogáta pszichológus, művészetterapeuta vagyok. Hiszek benne, hogy mindenkinek mást jelent a boldogság, melynek megtalálásához mindig egyedi út vezet. Gyakran nehéz megtalálni a saját utunkat és ha megtaláltuk, sokszor nagy bátorság kell hozzá, hogy el is induljunk rajta. Ebben nyújtok támogatást a hozzám fordulóknak 2016 óta. Kezdetben önismereti művészetterápiás csoportokat, majd a Károli Gáspár Református Egyetemen segítő beszélgetéseket tartottam (fiatal) felnőtteknek. Jelenleg iskolapszichológusként dolgozom Erdőkertesen. Okleveles pszichológus diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetem felnőtt klinikai és egészségpszichológia szakirányán szereztem 2022-ben, komplex művészeti terapeuta végzettségemet pedig 2016-ban a Wesley János Főiskolán. Elsősorban felnőttek megkeresését várom.

Fehér Kuruc Petra

Fehér-Kurucz Petra

Konduktor-tanító, Pfaffenrot manuálterapeuta, Aromatouch kezelő, Doterra wellness tanácsadó. 2009-ben végeztem konduktor-tanító szakon, a Nemzetközi Pető Intézetben. 2017-ben sajátítottam el a Pfaffenrot-féle manuálterápia alapjait, majd 2021-ben ismerkedtem meg az illóolajak világával, azon belül lettem Doterra wellness tanácsadó, aromatouch kezelő. Azóta is igyekszem még jobban betekintést nyerni az aromaterápia rejtelmeibe és minél hitelesebben, szakmailag alátámasztani az illóolajok jótékony hatását. Szeretettel várom a központi idegrendszer sérült gyermekeket, illetve a mozgásukban megkésett babákat. De akkor is számíthatnak rám a gyerekek ha bizonytalan a szülő gyermekének mozgásfejlődésével kapcsolatban. Aromaterápia keretében is várom az érdeklődőket. Az aromatouch simító masszázs-kezelés erősíti az immunrendszert, megnyugtat, ellazít, növeli az energiát, egyensúlyba hozza a szervezet működését a tanúsítvánnyal rendelkező, tiszta, terápiás minőségű illóolajokkal. Ismerje meg, mi mindent nyújthat Önnek és családjának az olajok ereje!

Csányiné Zalántai Dorottya

CSÁNYINÉ ZALÁNTAI DOROTTYA

Csányiné Zalántai Dorottya vagyok, óvodapedagógus, ELTE-Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Karán-Értelmileg akadályozottak szakán végzett gyógypedagógus, evésfókuszú tanácsadó, önkéntes szoptatási segítő. Pszichopedagógus szakon elkezdtem a tanulmányaimat, ahol tapasztalatra tettem szert, célom ezt a szakot is elvégezni. Erdőkertesen élünk a családommal. Két kislány édesanyjaként közelről tapasztalom a szülők mindennapi kihívásait. 2021 őszén egy óvodában kezdtem gyógypedagógusi pályámat, elsősorban SNI, BTMN és más nehézségekkel küzdő gyermekeket fejlesztem, segítem az integrációjukat. Szakmai érdeklődésem tovább bővítve, 2022-ben a Budapesti Korai Fejlesztő Központban elvégeztem az „Autizmussal élő gyermekek az óvodában – integráció a gyakorlatban” akkreditált pedagógus továbbképzést, mely nagyban segíti az autizmussal élő gyermekek támogatását (napirend, képi megsegítés stb) az óvodai életben. 2023 tavaszán a Budapesti Korai Fejlesztő Központ- „JóLenni, etetési és evészavarok komplex korai terápiájának elméleti és gyakorlati alapjai” elnevezésű akkreditált pedagógus továbbképzésén vettem részt, így tudásomat, látásmódomat, eszköztáramat bővítve evésfókuszú tanácsadó lettem. Egyre több gyermeknél fordul elő, hogy válogat, keveset eszik, emiatt nem gyarapszik megfelelően, nem eszik meg bizonyos színű, állagú, illatú ételeket, italokat. Több oka is lehet a szelektív evésnek, ezért fontosnak tartom segíteni ebben a problémakörben is a gyermekeknek, családoknak.

Kiss Adrienn

Kiss Adrienn

Kiss Adrienn vagyok feleség és kétgyermekes édesanya. Hiszem, hogy Isten jelöli ki a helyünket a hivatásunk területén és rám a logopédiát (gyógypedagógiát) bízta.

Fábián-Mátyás Lívia

Fábián-Mátyás Lívia vagyok, Life és Business Coach, Karrier Coach, Közgazdász HR szakértő, egy csodás kislány és egy kisfiú büszke anyukája, feleség, testvér, gyermek, barát, ezek életem fő, meghatározó szerepkörei és szerencsés vagyok, mert mindet nagyon szeretem. Azonban az Énidő megteremtése számomra is nagyon fontos, hogy ezekben a szerepekben a hétköznapokban helyt tudjak állni, a szeretteimnek a számukra megfelelő törődést és odafigyelést tudjam adni, hogy testileg-lelkileg kiegyensúlyozottan jelen tudjak lenni az életükben és magammal is jó viszonyt tudjak ápolni, folyamatosan fejlesszem az önismeretemet, ezek kihívást jelentő dolgok. Ezért szeretnék neked is coaching önfejlesztő beszélgetésekkel Énidőt adni. Legyen ez a beszélgetés egy olyan része a napodnak, ami érted van. Beszélgessünk, fejlődjünk, változzunk együtt!

Száraz Ágnes

Száraz Ágnes

Száraz Ágnes vagyok, pszichológusként és három kislány büszke édesanyjaként az élet számos területén megtapasztaltam a fejlődés és változás erejét. A Károli Gáspár Református Egyetemen szerzett diplomám (2010) óta folyamatosan arra törekszem, hogy szakmai tudásomat az emberek életminőségének javítására fordítsam. Pályám kezdetén a gyermekotthonokban élő, nehéz sorsú gyermekek életútjának pozitív irányba való terelése jelentette a fő célomat. Meggyőződésem, hogy a megfelelő támogatással és elfogadással mindenki képes a változásra és a növekedésre. Ezt a hitet követve későbbi munkámban alsó tagozatos és óvodás korú gyermekekkel dolgoztam, mind egyéni, mind csoportos formában, hogy elősegítsem személyes fejlődésüket egy olyan környezetben, ahol az elfogadás és a megértés alapérték.

Lánczky Adrienn

Lánczky Adrienn

Lánczky Adrienn vagyok, pszichológus. Szerencsésnek érzem magam, mert a lélek dolgairól való gondolkodás és beszélgetés a családomban a mindennapok része volt. Így elég hamar belémivódott az, ami csak sokkal később állt össze bennem, egy szilárd emberképpé. Ennek a legfontosabb alapja, hogy hiszem, hogy az ember minden körülmények között képes a változásra, fejlődésre. A körülményeken természetesen nem mindig áll módunkban változtatni, de a belső változáshoz vezető úton szívesen kísérem mindazokat, akik ezen az úton engem társul választanak. Hiszem, hogy minden ember lelke egy törékeny kincs, amihez csak méltó módon érdemes közelíteni. Tisztában vagyok azzal is, hogy a problémáinkat egy idegen embernek kiadni nem egyszerű, sőt egyeseknek egyenesen félelmetes lehet. Ennek a félelemnek oldásaként minden tőlem telhetőt megteszek annak érdekében, hogy egy elfogadó és megértő légkört teremtsek, mely mentes az ítélkezéstől, megbélyegzéstől.

SEREG MELINDA

Sereg Linda vagyok, egy nyolcéves lányka és egy hatéves fiú anyukája, gyógypedagógus, pszichopedagógus. A Veresegyházi EGYMI-ben dolgozom utazó gyógypedagógusként, integrált SNI-s gyerekek fejlesztésével foglalkozom. Korábban gyerekotthonban egyengettem hátrányos helyzetű gyerekek útját. Fontosnak tartom saját fejlődésemet is: egyetem és főiskola után tanultam pedagógiai képzőművészeti terápiát, élménypedagógiát, alapozó terápiát, komplex mozgásterápiát (KMT), dinamikus szenzoros integrációs terápiát (DSZIT), de foglalkozom cirkuszpedagógiával is. Alkotó, kreatív embernek tartom magam. Szeretek varrni, szenzoros fejlesztő játékokat tervezek és készítek, batik workshopokat tartok gyerekeknek és felnőtteknek is. Fontosnak tartom, hogy a gyerekekben is megtaláljuk a kreatív önkifejeződés lehetőségét, amelynek egyik alapvető eszköze a mozgás.

katalin

Tamás Katalin

Célom a foglalkozások során, hogy a gyermekek észrevétlenül, játékos formában tanuljanak, fejlődjenek és így tudjam feltérképezni a képességek és készségek területeteit. Ezért törekszem az elfogadó, szeretetteljes légkör kialakítására. Nagyon fontosnak tartom a gyermekek tanulás iránti motivációjának megalapozását, és fenntartását, mindemellett pozitív énkép és önértékelés kialakítását, amely fontos szerepet játszik iskolai előmenetelükben és jövőjük alakulásában.

szilárd

Báncsi Szilárd

Senki sem mehet végig ezen az életen anélkül, hogy ne járna néha mezítláb a tűzben. Még, ha a lehető legjobban védekezel is, ami előbb vagy utóbb veszélyes lehet, mégis szembe kell nézned a valósággal. Mentálhigiénés szakemberként, ebben leszek a segítségedre. Segítek, hogy szembe tudj nézni azzal, ami van, legyen az akár örömteli vagy éppen fájdalmas. Segítő beszélgetésre hívlak. Olyan beszélgetésre, amely segít kibogozni az összekuszálódott érzelmi szálakat az önmagaddal, a másokkal és a közösséggel való kapcsolataidban. Szeretettel, együttérzéssel, nyitottsággal fordulok feléd, nem adok tanácsot, nem ítélkezem, nem kritizálok. Abban segítek, hogy magad találd meg a kiutat a nehéz helyzetekből. Hogy a nehézségekkel könnyebben megküzdhess, hogy a változásokhoz jobban alkalmazkodj, hogy a veszteségeken könnyebben túljuss, hogy jobban kezeld a stresszhelyzeteket és hogy megtaláld a lelki egyensúlyodat.