fbpx

Kisfüge

Csatlakozz a Kisfüge szakmai csapatához!

A Kisfüge egy olyan fejlesztő stúdió, ahol a fókusz a családokon van, és a segítségnyújtás áll minden tevékenységünk középpontjában. Ha te is fejlesztő pedagógus, gyógypedagógus, konduktor, gyógytornász vagy bármilyen más területen dolgozó szakember vagy, és épp bérelhető helyet keresel, vagy szeretnél csatlakozni szakmai csapatunkhoz, örömmel várjuk jelentkezésedet!

Miért a Kisfüge?
– Egy családbarát, támogató közeg, ahol a szakmaiság és az együttműködés kiemelt helyen szerepel.
– Lehetőség egyénileg vagy csapatban dolgozni, családokkal, gyermekekkel és felnőttekkel egyaránt.
– Modern, barátságos környezet, amely a fejlődésnek és a tanulásnak kedvez.

📩 Kapcsolat: kisfugestudio@gmail.com
📞
Telefon: +36 20 536 07 22

Munkatársaink

Lilla

Tóth Lilla

Pedagógus, Fejlesztőpedagógus,
Szakmai vezető

Mészáros Andrea

Fejlesztőpedagógus, Szomatopedagógus Gyógypedagógus Alapozó mozgásterapeuta

katalin

Tamás Katalin

Gyógypedagógus

dr. Németh Orsolya

Logopédus, Artikulációs terapeuta

Györki Brigitta

Györki Brigitta

Tanácsadó szakpszichológus

Nagy Zámbó Bogáta

Nagy-Zámbó Bogáta

Pszichológus - felnőtteknek

Száraz Ágnes

Száraz Ágnes

Pszichológus

Lánczky Adrienn

Pszichológus

Fehér Kuruc Petra

Fehér-Kurucz Petra

Konduktor-tanító, Pfaffenrot manuálterapeuta, Doterra wellness tanácsadó

Ivanovics-Nagy Nikolett

DSZIT terapeuta, Pszihológus

Ferenczné Nagy-Horváth Mariann

Autizmusspecifikus fejlesztés

Almádi Krisztina

Pszichlógus

Markella Adél

Gyógytornász

Bene-Tolnai Adrienn

Gyógytornász

Lilla

Tóth Lilla
pedagógus,
fejlesztőpedagógus, Szakmai vezető

Gyakorló szülő és pedagógus vagyok!
Ráadásul két olyan különleges gyermek édesanyja, akik szintén tanulási zavarokkal küzdenek. Több mint tíz éve dolgozom tanítóként, tanárként, művésztanárként. Számomra minden gyermek ajándék. Az elmúlt 10 év során lehetőségem volt rengeteg gyermek személyiségének kibontakozását nyomon követni. Sokan közülük „mások”, érzékenyebbek, indulatosabbak, tehetségesebbek és egy-egy területen az intelligenciájuktól eltérő mértékben gyengébben teljesítenek. Ennek oka nagyon érdekelt, és segítségükre szeretnék lenni, ezért lettem fejlesztőpedagógus.

Györki Brigitta

Györki Brigitta
pszichológus

Györki Brigitta vagyok, pszichológus. 2018-ban szereztem pszichológusi diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetemen, majd elvégeztem az ELTE tanácsadó szakpszichológusi képzését is. Egészen kicsi koromtól kezdve érdekelt a pszichológia és már fiatalon eldöntöttem, hogy ezt a hivatást fogom választani. Szeretek új embereket megismerni, meghallgatni a történeteiket, és nagyon megtisztelőnek érzem, amikor a kliensek bizalmukba fogadnak és beengednek a személyes életükbe, történéseikbe. Pszichológusként hiszek a kapcsolatokban és azok gyógyító erejében.

Mészáros Andrea
fejlesztőpedagógus, szomatopedagógus-gyógypedagógus, alapozó mozgásterapeuta

Mészáros Andrea fejlesztőpedagógus, szomatopedagógus-gyógypedagógus, alapozó mozgásterapeuta vagyok. 4 gyönyörű lány édesanyja. Munkám során számtalan különleges gyermekkel találkoztam. Sokan közülük nem a megszokott módon fejlődnek. Azonban azt tapasztaltam, hogy legtöbbjüknél a mozgás, a mozgásos tapasztalatszerzés egyéb területen is beindítja a fejlődést. Keressenek bátran, ha a gyermekük: mozgása ügyetlen, nem alakult ki a dominanciája, gyenge a finommotorikája, beszédfejlődése elmarad korától, alaki diszlexiás, ADHD tünetei vannak. Emellett egyéni megbeszélés alapján vállalom enyhe értelmi fogyatékos ill. autista gyermekek mozgásfejlesztését is.

Nagy Zámbó Bogáta

Nagy-Zámbó Bogáta
pszichológus

Nagy-Zámbó Bogáta pszichológus, művészetterapeuta vagyok. Hiszek benne, hogy mindenkinek mást jelent a boldogság, melynek megtalálásához mindig egyedi út vezet. Gyakran nehéz megtalálni a saját utunkat és ha megtaláltuk, sokszor nagy bátorság kell hozzá, hogy el is induljunk rajta. Ebben nyújtok támogatást a hozzám fordulóknak 2016 óta. Kezdetben önismereti művészetterápiás csoportokat, majd a Károli Gáspár Református Egyetemen segítő beszélgetéseket tartottam (fiatal) felnőtteknek. Jelenleg iskolapszichológusként dolgozom Erdőkertesen. Okleveles pszichológus diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetem felnőtt klinikai és egészségpszichológia szakirányán szereztem 2022-ben, komplex művészeti terapeuta végzettségemet pedig 2016-ban a Wesley János Főiskolán. Elsősorban felnőttek megkeresését várom.

Fehér Kuruc Petra

Fehér-Kurucz Petra
Konduktor,
Pfaffenrot Manuálterapeuta,
Aromaterapeuta

Konduktor-tanító, Pfaffenrot manuálterapeuta, Aromatouch kezelő, Doterra wellness tanácsadó. 2009-ben végeztem konduktor-tanító szakon, a Nemzetközi Pető Intézetben. 2017-ben sajátítottam el a Pfaffenrot-féle manuálterápia alapjait, majd 2021-ben ismerkedtem meg az illóolajak világával, azon belül lettem Doterra wellness tanácsadó, aromatouch kezelő. Azóta is igyekszem még jobban betekintést nyerni az aromaterápia rejtelmeibe és minél hitelesebben, szakmailag alátámasztani az illóolajok jótékony hatását. Szeretettel várom a központi idegrendszer sérült gyermekeket, illetve a mozgásukban megkésett babákat. De akkor is számíthatnak rám a gyerekek ha bizonytalan a szülő gyermekének mozgásfejlődésével kapcsolatban. Aromaterápia keretében is várom az érdeklődőket. Az aromatouch simító masszázs-kezelés erősíti az immunrendszert, megnyugtat, ellazít, növeli az energiát, egyensúlyba hozza a szervezet működését a tanúsítvánnyal rendelkező, tiszta, terápiás minőségű illóolajokkal. Ismerje meg, mi mindent nyújthat Önnek és családjának az olajok ereje!

Száraz Ágnes

Száraz Ágnes
Pszichológus

Száraz Ágnes vagyok, pszichológusként és három kislány büszke édesanyjaként az élet számos területén megtapasztaltam a fejlődés és változás erejét. A Károli Gáspár Református Egyetemen szerzett diplomám (2010) óta folyamatosan arra törekszem, hogy szakmai tudásomat az emberek életminőségének javítására fordítsam. Pályám kezdetén a gyermekotthonokban élő, nehéz sorsú gyermekek életútjának pozitív irányba való terelése jelentette a fő célomat. Meggyőződésem, hogy a megfelelő támogatással és elfogadással mindenki képes a változásra és a növekedésre. Ezt a hitet követve későbbi munkámban alsó tagozatos és óvodás korú gyermekekkel dolgoztam, mind egyéni, mind csoportos formában, hogy elősegítsem személyes fejlődésüket egy olyan környezetben, ahol az elfogadás és a megértés alapérték.

Lánczky Adrienn
Pszichológus

Lánczky Adrienn vagyok, pszichológus. Szerencsésnek érzem magam, mert a lélek dolgairól való gondolkodás és beszélgetés a családomban a mindennapok része volt. Így elég hamar belémivódott az, ami csak sokkal később állt össze bennem, egy szilárd emberképpé. Ennek a legfontosabb alapja, hogy hiszem, hogy az ember minden körülmények között képes a változásra, fejlődésre. A körülményeken természetesen nem mindig áll módunkban változtatni, de a belső változáshoz vezető úton szívesen kísérem mindazokat, akik ezen az úton engem társul választanak. Hiszem, hogy minden ember lelke egy törékeny kincs, amihez csak méltó módon érdemes közelíteni. Tisztában vagyok azzal is, hogy a problémáinkat egy idegen embernek kiadni nem egyszerű, sőt egyeseknek egyenesen félelmetes lehet. Ennek a félelemnek oldásaként minden tőlem telhetőt megteszek annak érdekében, hogy egy elfogadó és megértő légkört teremtsek, mely mentes az ítélkezéstől, megbélyegzéstől.

Ivanovics-Nagy Nikolett
Dszit Terapeuta

Tanulmányaimat Fejlődés- és Klinikai Gyermekpszichológia szakon végeztem az ELTE-n. Érdeklődésem középpontjában már az egyetemi évek alatt is a fiatalabb korosztály prevenciós és intervenciós megsegítése állt. Kutatási témám volt az öröklött és a környezeti hatások szerepe az idegrendszer fejlődésére. A kutatási eredmények és iskolapszichológusi tapasztalataim megerősítették bennem a gyermek szekvenciális idegrendszeri fejlődésének fontosságába vetett hitemet, ami alapul szolgál az adaptív konfliktuskezelési és érzelemszabályozási stratégiák kialakításához és meghatározó a gyermek kognitív képességeinek alakulásában. Ennek ismeretében körvonalazódott bennem, hogy az éretlen idegrendszerű gyermekek megsegítésében aktív résztvevő szeretnék lenni, a gyermekben zajló lelki folyamatok támogatása mellett, ami a Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia irányába sodort. Állami gondozott gyermekekkel folytatott munkám során szembesültem a korai biztonságos kötődés kialakulásának jelentőségével, valamint a kötődési zavar okozta destruktív hatásokkal, így tanulmányaimat Szülő-Csecsemő Pszichodiagnosztikai Konzulens képzésen folytattam, hogy minél hatékonyabb módon tudjak segíteni a hozzám forduló szülőknek az anya/gondozó-gyermek közötti kötődési mintázatok feltérképezésében és erősítésében, továbbá az életkori sajátosságokból fakadó nevelési nehézségek és a zavaró viselkedéses tünetek gyökerének felderítésében és kezelésében.

katalin

Tamás Katalin
gyógypedagógus

Célom a foglalkozások során, hogy a gyermekek észrevétlenül, játékos formában tanuljanak, fejlődjenek és így tudjam feltérképezni a képességek és készségek területeteit. Ezért törekszem az elfogadó, szeretetteljes légkör kialakítására. Nagyon fontosnak tartom a gyermekek tanulás iránti motivációjának megalapozását, és fenntartását, mindemellett pozitív énkép és önértékelés kialakítását, amely fontos szerepet játszik iskolai előmenetelükben és jövőjük alakulásában.

Ferenczné Nagy-Horváth Mariann
autizmusspecifikus fejlesztés

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem diplomát tanulásban akadályozottak pedagógiája és autizmus spektrum zavarok pedagógiája szakirányokon. 13 éve dolgozom gyógypedagógiai intézményben Veresegyházon, ahol 5 éve szegregált autista osztályban tanítok, illetve autizmusspecifikus fejlesztést végzek óvodás, illetve iskolás gyerekek/ fiatalok részére. Már gyermekkoromban mondták a családom felnőtt tagjai, hogy biztosan óvónő leszek, mert szerettem, és volt türelmem a gyerekekkel foglalkozni, játszani, de az élet másfelé sodort. Később, kétgyerekes anyukaként találtam rá a gyógypedagógiára, amelyet nagy érdeklődéssel és odaadással tanultam, és sokoldalúságát tapasztalom még a mai napig is. Fontosnak érzem, hogy a gyerekek egyéni képességihez, szükségleteihez mérten, a szülővel szorosan együttműködve valósuljon meg a fejlesztés. Erősségem a türelem, az elfogadás, a megbízhatóság és a gyermekek örök szeretete.

Almádi Krisztina
Pszichológus

Almádi Krisztina vagyok, szakpszichológus, komplex művészeti és meseterapeuta. 2004 óta dolgozom pszichológusként. Nagyszerű élmény és megtiszteltetés a hozzám forduló klienseket végig kísérnem az önismeret, önelfogadás, és belső lényegük megtalálása felé vezető úton, akár egyéni, akár csoportos formában dolgozunk együtt. Több, mint tíz éve dolgozom gyerekekkel, családokkal, részben iskolákban, részben magánpraxisban. A családi élet számtalan krízist, nehézséget tartogathat, ami gyakran megjelenik a gyerekek viselkedésében, iskolai teljesítményében. A családi múlt, a szülői minták, a környezet valós vagy vélt elvárásai komoly hatással lehetnek arra, ahogyan szülői szerepünket beteljesítjük. Nehéz a változás, nem könnyű kilépni a mindennapok megszokott sémáiból, kudarcaiból, nehezteléseiből, veszekedéseiből. A gyerekekkel és szülőkkel folytatott közös munka azonban néhány hónap alatt meghozza a gyümölcsét, és hosszú távon stabilizálja a gyermek viselkedését és a szülő érzelmeit is.Nemcsak szakemberként, segítőként, hanem szülőként is ismerem ezt a folyamatot. Pályám elején a Magyar Hospice Alapítványnál dolgoztam, van tapasztalatom a súlyos betegség, a halál elfogadásában, az azzal való megküzdésben, a gyász feldolgozásában akár felnőtteket, akár gyerekeket érint.

dr. Németh Orsolya
logopédus, artikulációs terapeuta

Németh Orsolyának hívnak. Okleveles gyógypedagógus vagyok, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem gyógypedagógia szakán végeztem logopédia-pszichopedagógia szakon. Mindig erős motivációt éreztem a gyermekekkel való foglalkozás iránt, ezért a gyógypedagógus szak elvégzése előtt már óvodapedagógus diplomát is szereztem.
Az alábbi terápiás foglalkozásokra várom szeretettel a segítségre szoruló gyermekeket: Artikulációs zavarok terápia Diszlexia, diszgráfia prevenció, reedukáció Komplex nyelvi fejlesztés, Megkésett beszédfejlődés terápiája Komplex gyógypedagógiai fejlesztés.

Surman Andrásné Luca
Konduktor, Óvódapedagógus

Surman Andrásné Luca vagyok. 2018-ban végeztem a Semmelweis Egyetem Pető András karán konduktor-óvodapedagógusként. Idegrendszeri sérülés során mozgássérültté vált gyermekek fejlesztésével foglalkozom. Az óvodás és pici korosztály közel áll a szívemhez. Az egyetem alatt napi szinten részt vettem a sérült óvodás gyermekek mindennapjaiban, sok tapasztalattal gazdagodtam a velük töltött idő alatt. Mára már három gyermek édesanyja is vagyok.

A konduktív elveket vallva komplex mozgásfejlesztő foglalkozásokat tartok csoportos vagy egyéni formában, ahol nemcsak a mozgás, hanem a kognitív és szociális képességeink is fejlődnek. Nagy hangsúlyt fektetek az egyensúly fejlesztésére, hiszen ez mindennek az alapja, illetve a lábfej feladatokra, melyekkel nagyon jól korrigálhatók a lábfej deformitások, valamit szuper erősítő gyakorlatok. Továbbá fontosnak tartom a prevenciót, megelőzve ezzel a kialakulóban lévő vagy egyéb jövőbeli problémák meglétét. Az alkalmakat végigkíséri a mondókázás, az éneklés, vonzóbbá téve ezzel a gyerekeknek a feladatvégzést, hiszen ez is egy konduktív elv, hogy a mozgás és a beszéd szoros összhangban vannak egymással. Várok minden megkésett vagy eltérő mozgás és beszédfejlődésű, vagy spontán ügyesedni, fejlődni vágyó gyerkőcöt!

Markella Adél
Gyógytornász

Gyógytornászként végeztem a Semmelweis Egyetemen majd szakmai gyakorlatot töltöttem Olaszországban egy kézsebészetre specializálódott klinikán. Kiemelten érdeklődöm az ortopédiai és onkológiai rehabilitáció iránt, ezek területén folyamatosan bővítem tudásomat. Fontos számomra a csapatmunka és a jó hangulat – gyerekekkel és felnőttekkel egyaránt örömmel dolgozom. Vidám, mosolygós személyiségem segíti a bizalmi kapcsolat kialakítását, hiszem, hogy a gyógyulásban a jó közérzet is kulcsszerepet játszik.

Bene-Tolnai Adrienn
Gyógytornász

Bene-Tolnai Adrienn vagyok 31 éves, gyógytornász, két kisgyermek anyukája. A diplomámat a Semmelweis Egyetemen szereztem A gyógytornával személyesen 10 évesen ismerkedtem meg a gerincferdülésem miatt, ezután következett 12 év aktív heti rendszerességű gyógytorna. Ez nagyban befolyásolta a pályaválasztásomat is 🙂 Az egyetemi évek alatt sokáig kifejezetten gyerekekkel szerettem volna foglalkozni, emiatt töltöttem időmet az iskola mellett egy gyermekekkel foglalkozó alapítványnál önkéntesként. Végül a diploma után nagy számban kezeltem gerincproblémával, csípő, váll és derék fájdalommal küzdő, protézis-, gerinc-, törések utáni műtéten átesett embereket, kismamákat, szülés után keletkezett problémákkal rendelkező anyukákat,gerincferdüléssel élő kamaszokat, csontritkulásos, strokeos, sclerosis multiplexes betegeket, időseket. Elvégeztem a Tape és a Fitmummy postnatális tréner tanfolyamát. Az legfontosabb dolognak azonban a prevenciót tartom, az életmódunkból eredően elhanyagolt izmok célzott erősítését, és a stretching megismertetését minden emberrel.

Kalmár-Kenéz Viktória
Gyógytornász

Több mint 10 éve végeztem a Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Karán, mint gyógytornász-fizioterapeuta, majd a Szent János Kórház Mozgásszervi Rehabilitációs Osztályán dolgoztam, ahol mozgásszervi rehabilitációs, ortopédiai, reumatológiai, traumatológiai, illetve neurológiai és idegsebészeti páciensek kezelését végeztem. A mindennapi munka mellett (illetve a három gyermekemmel otthon töltött időben) fontos szempont volt, hogy folyamatosan képezzem magam, manuálterapeuta és gyermekrehabilitációs szakgyógytornász diplomákat szereztem. Törekszem a modern eljárások elsajátítására is, McKenzie-terápia, Kinesiotape kezelés, kismamatorna, intimtorna, szétnyílt hasizom regenerációs, Aqua rehabilitáció, Alapozó fejlesztés stb. szakirányú továbbképzéseken vettem részt. Ezek mind abban segítenek, hogy minél magasabb szinten tudjam biztosítani pácienseim számára a sérülések utáni, mindennapi életbe való sikeres visszatérést, valamint az életminőség javulását és megtartását egyaránt.