Munkatársaink
tóth Lilla
Pedagógus, Fejlesztőpedagógus,
Szakmai vezető
Mészáros Andrea
Fejlesztőpedagógus, Szomatopedagógus Gyógypedagógus Alapozó mozgásterapeuta
Tamás Katalin
Gyógypedagógus
Freiné Puskás Éva
TSMT® terapeuta
Györki Brigitta
Tanácsadó szakpszichológus
Nagy-Zámbó Bogáta
Pszichológus - felnőtteknek
Száraz Ágnes
Pszichológus
Lánczky Adrienn
Pszichológus
Fehér-Kurucz Petra
Konduktor-tanító, Pfaffenrot manuálterapeuta, Doterra wellness tanácsadó
Knavér Tímea
Homloklebeny tréning
Sereg Melinda
DSZIT terapeuta
Ferenczné Nagy-Horváth Mariann
Autizmusspecifikus fejlesztés
Tóth Lilla
pedagógus, fejlesztőpedagógus, Szakmai vezető
Gyakorló szülő és pedagógus vagyok!
Ráadásul két olyan különleges gyermek édesanyja, akik szintén tanulási zavarokkal küzdenek. Több mint tíz éve dolgozom tanítóként, tanárként, művésztanárként. Számomra minden gyermek ajándék. Az elmúlt 10 év során lehetőségem volt rengeteg gyermek személyiségének kibontakozását nyomon követni.
Sokan közülük „mások”, érzékenyebbek, indulatosabbak, tehetségesebbek és egy-egy területen az intelligenciájuktól eltérő mértékben gyengébben teljesítenek. Ennek oka nagyon érdekelt, és segítségükre szeretnék lenni, ezért lettem fejlesztőpedagógus.
Györki Brigitta
pszichológus
Györki Brigitta vagyok, pszichológus. 2018-ban szereztem pszichológusi diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetemen, majd elvégeztem az ELTE tanácsadó szakpszichológusi képzését is. Egészen kicsi koromtól kezdve érdekelt a pszichológia és már fiatalon eldöntöttem, hogy ezt a hivatást fogom választani. Szeretek új embereket megismerni, meghallgatni a történeteiket, és nagyon megtisztelőnek érzem, amikor a kliensek bizalmukba fogadnak és beengednek a személyes életükbe, történéseikbe. Pszichológusként hiszek a kapcsolatokban és azok gyógyító erejében.
Mészáros Andrea
fejlesztőpedagógus, szomatopedagógus-gyógypedagógus, alapozó mozgásterapeuta
Mészáros Andrea fejlesztőpedagógus, szomatopedagógus-gyógypedagógus, alapozó mozgásterapeuta vagyok. 4 gyönyörű lány édesanyja. Munkám során számtalan különleges gyermekkel találkoztam. Sokan közülük nem a megszokott módon fejlődnek. Azonban azt tapasztaltam, hogy legtöbbjüknél a mozgás, a mozgásos tapasztalatszerzés egyéb területen is beindítja a fejlődést. Keressenek bátran, ha a gyermekük: mozgása ügyetlen, nem alakult ki a dominanciája, gyenge a finommotorikája, beszédfejlődése elmarad korától, alaki diszlexiás, ADHD tünetei vannak. Emellett egyéni megbeszélés alapján vállalom enyhe értelmi fogyatékos ill. autista gyermekek mozgásfejlesztését is.
Freiné Puskás Éva
Freiné Puskás Éva vagyok, pedagógus, tanúsított TSMT terapeuta és két kisgyermek édesanyja. Magyar nyelv és irodalom bölcsész és tanár diplomámat 2005-ben szereztem a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán. A diploma megszerzése után magyar nyelv és irodalom szakos tanárként, osztályfőnökként sajátos nevelési igényű gyermekek speciális oktatása területén szereztem tapasztalatot. Már ekkor szembesültem azzal, hogy a hagyományos oktatás keretein túl a tanulásban akadályozott gyermekeknek egyéni, személyre szabott fejlesztés is szükséges. A BHRG Alapítványnál megismert és elsajátított TSMT módszertana által egyéni és csoportos TSMT terapeutaként találtam meg azt az utat, amely révén nem csupán a kisiskolás, hanem az ovis korosztály számára is tudok segítséget nyújtani. Munkám során fontosnak tartom a folyamatos együttműködést, kommunikációt és a harmóniára törekvést a terapeuta, a szülők és a gyermek között.
Nagy-Zámbó Bogáta
pszichológus
Nagy-Zámbó Bogáta pszichológus, művészetterapeuta vagyok. Hiszek benne, hogy mindenkinek mást jelent a boldogság, melynek megtalálásához mindig egyedi út vezet. Gyakran nehéz megtalálni a saját utunkat és ha megtaláltuk, sokszor nagy bátorság kell hozzá, hogy el is induljunk rajta. Ebben nyújtok támogatást a hozzám fordulóknak 2016 óta. Kezdetben önismereti művészetterápiás csoportokat, majd a Károli Gáspár Református Egyetemen segítő beszélgetéseket tartottam (fiatal) felnőtteknek. Jelenleg iskolapszichológusként dolgozom Erdőkertesen. Okleveles pszichológus diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetem felnőtt klinikai és egészségpszichológia szakirányán szereztem 2022-ben, komplex művészeti terapeuta végzettségemet pedig 2016-ban a Wesley János Főiskolán. Elsősorban felnőttek megkeresését várom.
Fehér-Kurucz Petra
Konduktor-tanító, Pfaffenrot manuálterapeuta, Aromatouch kezelő, Doterra wellness tanácsadó. 2009-ben végeztem konduktor-tanító szakon, a Nemzetközi Pető Intézetben. 2017-ben sajátítottam el a Pfaffenrot-féle manuálterápia alapjait, majd 2021-ben ismerkedtem meg az illóolajak világával, azon belül lettem Doterra wellness tanácsadó, aromatouch kezelő. Azóta is igyekszem még jobban betekintést nyerni az aromaterápia rejtelmeibe és minél hitelesebben, szakmailag alátámasztani az illóolajok jótékony hatását. Szeretettel várom a központi idegrendszer sérült gyermekeket, illetve a mozgásukban megkésett babákat. De akkor is számíthatnak rám a gyerekek ha bizonytalan a szülő gyermekének mozgásfejlődésével kapcsolatban. Aromaterápia keretében is várom az érdeklődőket. Az aromatouch simító masszázs-kezelés erősíti az immunrendszert, megnyugtat, ellazít, növeli az energiát, egyensúlyba hozza a szervezet működését a tanúsítvánnyal rendelkező, tiszta, terápiás minőségű illóolajokkal. Ismerje meg, mi mindent nyújthat Önnek és családjának az olajok ereje!
Fábián-Mátyás Lívia
Fábián-Mátyás Lívia vagyok, Life és Business Coach, Karrier Coach, Közgazdász HR szakértő, egy csodás kislány és egy kisfiú büszke anyukája, feleség, testvér, gyermek, barát, ezek életem fő, meghatározó szerepkörei és szerencsés vagyok, mert mindet nagyon szeretem. Azonban az Énidő megteremtése számomra is nagyon fontos, hogy ezekben a szerepekben a hétköznapokban helyt tudjak állni, a szeretteimnek a számukra megfelelő törődést és odafigyelést tudjam adni, hogy testileg-lelkileg kiegyensúlyozottan jelen tudjak lenni az életükben és magammal is jó viszonyt tudjak ápolni, folyamatosan fejlesszem az önismeretemet, ezek kihívást jelentő dolgok. Ezért szeretnék neked is coaching önfejlesztő beszélgetésekkel Énidőt adni. Legyen ez a beszélgetés egy olyan része a napodnak, ami érted van. Beszélgessünk, fejlődjünk, változzunk együtt!
Száraz Ágnes
Száraz Ágnes vagyok, pszichológusként és három kislány büszke édesanyjaként az élet számos területén megtapasztaltam a fejlődés és változás erejét. A Károli Gáspár Református Egyetemen szerzett diplomám (2010) óta folyamatosan arra törekszem, hogy szakmai tudásomat az emberek életminőségének javítására fordítsam. Pályám kezdetén a gyermekotthonokban élő, nehéz sorsú gyermekek életútjának pozitív irányba való terelése jelentette a fő célomat. Meggyőződésem, hogy a megfelelő támogatással és elfogadással mindenki képes a változásra és a növekedésre. Ezt a hitet követve későbbi munkámban alsó tagozatos és óvodás korú gyermekekkel dolgoztam, mind egyéni, mind csoportos formában, hogy elősegítsem személyes fejlődésüket egy olyan környezetben, ahol az elfogadás és a megértés alapérték.
Lánczky Adrienn
Lánczky Adrienn vagyok, pszichológus. Szerencsésnek érzem magam, mert a lélek dolgairól való gondolkodás és beszélgetés a családomban a mindennapok része volt. Így elég hamar belémivódott az, ami csak sokkal később állt össze bennem, egy szilárd emberképpé. Ennek a legfontosabb alapja, hogy hiszem, hogy az ember minden körülmények között képes a változásra, fejlődésre. A körülményeken természetesen nem mindig áll módunkban változtatni, de a belső változáshoz vezető úton szívesen kísérem mindazokat, akik ezen az úton engem társul választanak. Hiszem, hogy minden ember lelke egy törékeny kincs, amihez csak méltó módon érdemes közelíteni. Tisztában vagyok azzal is, hogy a problémáinkat egy idegen embernek kiadni nem egyszerű, sőt egyeseknek egyenesen félelmetes lehet. Ennek a félelemnek oldásaként minden tőlem telhetőt megteszek annak érdekében, hogy egy elfogadó és megértő légkört teremtsek, mely mentes az ítélkezéstől, megbélyegzéstől.
SEREG MELINDA
Sereg Linda vagyok, egy nyolcéves lányka és egy hatéves fiú anyukája, gyógypedagógus, pszichopedagógus. A Veresegyházi EGYMI-ben dolgozom utazó gyógypedagógusként, integrált SNI-s gyerekek fejlesztésével foglalkozom. Korábban gyerekotthonban egyengettem hátrányos helyzetű gyerekek útját. Fontosnak tartom saját fejlődésemet is: egyetem és főiskola után tanultam pedagógiai képzőművészeti terápiát, élménypedagógiát, alapozó terápiát, komplex mozgásterápiát (KMT), dinamikus szenzoros integrációs terápiát (DSZIT), de foglalkozom cirkuszpedagógiával is. Alkotó, kreatív embernek tartom magam. Szeretek varrni, szenzoros fejlesztő játékokat tervezek és készítek, batik workshopokat tartok gyerekeknek és felnőtteknek is. Fontosnak tartom, hogy a gyerekekben is megtaláljuk a kreatív önkifejeződés lehetőségét, amelynek egyik alapvető eszköze a mozgás.
Tamás Katalin
Célom a foglalkozások során, hogy a gyermekek észrevétlenül, játékos formában tanuljanak, fejlődjenek és így tudjam feltérképezni a képességek és készségek területeteit. Ezért törekszem az elfogadó, szeretetteljes légkör kialakítására. Nagyon fontosnak tartom a gyermekek tanulás iránti motivációjának megalapozását, és fenntartását, mindemellett pozitív énkép és önértékelés kialakítását, amely fontos szerepet játszik iskolai előmenetelükben és jövőjük alakulásában.
Ferenczné Nagy-Horváth Mariann
Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán szereztem diplomát tanulásban akadályozottak pedagógiája és autizmus spektrum zavarok pedagógiája szakirányokon. 13 éve dolgozom gyógypedagógiai intézményben Veresegyházon, ahol 5 éve szegregált autista osztályban tanítok, illetve autizmusspecifikus fejlesztést végzek óvodás, illetve iskolás gyerekek/ fiatalok részére. Már gyermekkoromban mondták a családom felnőtt tagjai, hogy biztosan óvónő leszek, mert szerettem, és volt türelmem a gyerekekkel foglalkozni, játszani, de az élet másfelé sodort. Később, kétgyerekes anyukaként találtam rá a gyógypedagógiára, amelyet nagy érdeklődéssel és odaadással tanultam, és sokoldalúságát tapasztalom még a mai napig is. Fontosnak érzem, hogy a gyerekek egyéni képességihez, szükségleteihez mérten, a szülővel szorosan együttműködve valósuljon meg a fejlesztés. Erősségem a türelem, az elfogadás, a megbízhatóság és a gyermekek örök szeretete.
Knavér Tímea
Knaver Tímea vagyok. Tanító, Alapozó mozgásfejlesztő terapeuta, fejlesztőpedagógus, homloklebeny tréner. Legkedveltebb területem a homloklebeny terápia, mert ez az agyi terület alkalmazkodik legjobban a változáshoz és ez a gondolataink, tetteink fejlesztésének eszköze. Megfelelő gyakorlással már 3 hét alatt jelentős változást érhetünk el. Sokat sportolok, olvasok.